Singelspelet över

Vinst mot dansken Muamer i sista gruppspelsmatchen och sextondelsfinal mot Liran Geva från Israel. Den matchen gör jag inte många misstag och vinner starkt med 3-0.


Åttondelsfinalen är mot Manfred Dollman från Österrike. De 2 första seten är det jag som styr

spelet och spelar väldigt taktiskt. I tredje set börjar han med övertag i första halvan. Det står 10-10 men jag kunde inte vinna de två sista bollarna. Fjärde setet spelar han upp sig ännu mer och det står sedan 2-2. Sista setet stimmar han verkligen och han rycker upp till 10-5. Jag jobbar upp till 10-8, men det räcker inte. Femte avgörande slutar 8-11.


Lagspelet börjar på torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0